el-en-yo-in-the-usa.reismee.nl

Klaar voor de start...

Allereerst.....bedankt voor alle reacties op mijn "blog" !!

Die had ik even niet zien aankomen hoor!! Voel nu wel de druk om ook alle verhalen met jullie te delen . Heb er zelfs een IPad voor geleend...…...sorry Niek!! Maar ga mijn best doen om onze belevenissen zo goed mogelijk te vertellen.

Morgen is het dan zover. Om 6.15 komt de taxi me ophalen (lees = zus) om richting Schiphol te gaan. Hopelijk zijn alle boeren dan weer thuis en is het opgehouden met regenen...….. De koffers zijn gepakt, keurig binnen het budget van 23kg gebleven, en eigenlijk ben ik klaar om te gaan. Huis schoon en opgeruimd, bijna jammer dat ik daar zelf niet van kan genieten .

Vanavond nog de laatste les van de fotocursus en dan hoop ik in de VS hele mooie foto's te kunnen maken! Ik vrees dat de 18e eeuwse IPad mijn foto's niet kan uploaden (sorry Ma, vind het echt super dat ik hem mag lenen hoor!) dus die zet ik wel op Facebook of Instagram ( @tante_el ) .

Nogmaals bedankt voor alle leuke reacties en vanaf morgen gaat het echt beginnen!!! Dus tot snel!

Groetjes Ellen


Reacties

Reacties

Elvira Sachs

Have fun and enjoy your time in USA!!!!!

Els Engelen

Wens jullie een heel goede vlucht. En een prachtige vakantie. Ben heel benieuwd naar je mooie avontuurlijke foto’s. ?

Petra van der Weiden

Een heel goede vlucht en een geweldige vakantie.
Heel benieuwd naar jouw verslag en de foto's.

Annemieke

Goedemorgen (nog net) Ik /wij wensen jou en vriendin een ongelooflijke, super, grandioze, gezellige,MUZIKALE, fijne vakantie toe !! Beetje jaloers zijn we wel. Hele goede reis en ik ga je op zeker volgen.

Ilona

Hele mooi vakantie toegewenst Ellen! Veel mooie herinneringen maken en delen! Geniet!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!