el-en-yo-in-the-usa.reismee.nl

Home sweet (bittersweet) Home (de allerlaatste dan...)

Vannacht werd ik wakker en ik vroeg me even af waar ik was...….welk hotel, welke plaats, wel land...……. Toen hoorde ik buiten iemand roepen "Doei, Fijn weekend!". Toen wist ik meteen dat ik in het beste hotel van de wereld was.....mijn eigen huisje! Na 6 verschillende hotels en een vliegtuigstoel, is je eigen bed toch het allerprettigste...….

De terugreis duurt altijd te lang, als je moet gaan...….ga dan ook maar! Na een heerlijk ontbijt in het hotel nog een laatste beker thee bij Starbucks konden we in de lobby van het hotel wachten op de bus die ons naar het vliegveld zou brengen. Het inchecken ging vlot en de security was alleen verbaasd over de hoeveelheid M&M's in de koffer......met de zin: opdracht vanuit thuis, moest hij lachen en met een "Enjoy, have a safe flight" waren we binnen 20 minuten klaar...…….daar kunnen ze op Schiphol nog wat van leren...….

Op een vliegveld doe je niet meer dan hangen natuurlijk...…wachten tot je verder kunt hangen in het vliegtuig. Veel mede-passagiers gingen naar Amsterdam voor het ADE, we hadden zelfs een beroemde DJ aan boord...schijnt...…

Na 8 uur opgepropt gezeten te hebben waren we dan eindelijk weer in Nederland. Toch ook wel weer fijn om thuis te zijn. Inmiddels zijn de koffers leeg, de wasmachine vol, alle souvenirs en cadeautjes uitgepakt...…..eigenlijk is alles weer normaal. Behalve in mijn hoofd...…...deze afgelopen 2,5 week blijven nog wel even hangen denk ik.

Allemaal super bedankt voor het meelezen en meeleven!!! Ik zal nog wat foto's plaatsen zoals beloofd, maar iedereen die de hele reportage wil zien nodig ik hierbij van harte uit om langs te komen!!


Liefs en tot een volgende vakantie,

Ellen xx

Reacties

Reacties

MR

Wat een heerlijk relaas van een mooie vakantie!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!