el-en-yo-in-the-usa.reismee.nl

De start

Hoe het allemaal begonnen is...……..

Maart 2018, Toto concert in de Ziggo Dome, Amsterdam. (oh en al veel langer geleden met mijn interesse in Amerika).

Tijdens dit concert ben ik diep onder de indruk geraakt van deze band uit de USA. Als ik toen geweten had wat het me allemaal zou gaan brengen ( en kosten )……. Maar goed, terug naar Maart 2018, het concert. Diep onder de indruk naar huis gegaan en me via internet, YouTube en Facebook wat meer verdiept in deze band. Lange leve social media! Via fan sites en andere internet sites kom je vrij gemakkelijk in contact met andere Toto-fans (al vind ik het woord fan erg vervelend klinken......ben geen 16...) en dan raak je soms aan de praat met mensen en ontstaat er een klik. Die klik zorgde er vorig jaar voor dat ik onverwacht "even" op en neer naar Florida ben gegaan (decadent!) om 2 concerten van Toto bij te wonen. Oh en uiteraard wat van de staat Florida te zien! (mooi!). Die klik was trouwens vrij snel over toen ik in de VS aankwam .

Ik had wel al gauw bedacht dat ik dit nog eens mee wilde maken, maar dan voor een wat langere periode.....niet weer even snel op en neer tijdens een lang weekend vrij. Via een Toto Facebook-pagina ben ik met Yolanda in contact gekomen (Toto = niet hetzelfde als Tinder trouwens....zucht..) Yo en ik konden het meteen met elkaar vinden en het leek ons allebei gaaf om naar Amerika te gaan. De echtgenoot van Yolanda sponsort een beetje (haar, niet mij) en zo konden El en Yo plannen gaan maken voor een road trip door de USA. Het idee om een week te gaan is veranderd in 17 dagen. Via Chicago naar Nashville en Cleveland... A Dream Come True!!

Het heeft bij wijze van spreken veel bloed, zweet, en tranen gekost (en heul veul dollars), maar na veel puzzelen en zoeken en lezen en nadenken en omboeken en niet slapen, is het ons dan eindelijk gelukt om alles geregeld te krijgen. De hotels, de vluchten, de auto, de concertkaartjes (uiteraard), alles geregeld! Op woensdag 2 oktober start onze reis en ik kan niet wachten tot het zover is!!



Reacties

Reacties

Janneke Schuijffel

Echt super gaaf! Een hele fijne vakantie alvast.

Alie Boekhout

Heel veel plezier Ellen. Geniet ervan. Enjoy life!

Helga

Veel plezier!! Ik reismee?

Yolanda

Kheb er zin in!!!!! Ben bijna klaar met inpakken en de zenuwen komen op?? mijn droom komt na zoveel jaar uit....Toto zien in Amerika!! Ben benieuwd naar die gezichten?? We gaan er een supertijd van maken met veel lachen en flink wat tranen op 13 september?? Tot woensdag?

Mascha

Wat een heerlijk vooruitzicht! Heel veel plezier en een goede reis !

Fieneke

Goede reis en heel veel plezier wens ik je

Miranda

Wow Ellen wat een mooie reis ga jij / jullie maken.
Heel veel plezier en lekker genieten.

Ingrid

Leuk om de achtergrond te lezen. Wens je een mooie reis en ervaringen toe. Geniet ervan

Marion van Boven

Super cool Ellen, heel veel plezier en geniet met volle teugen. Volg je hart en je droom, maak mooie herinneringen waar je nog heel lang van kunt nagenieten. Fijn dat wij via deze blog met jullie mogen meereizen.

Quirine

Wat geweldig, Ellen! Ik ben benieuwd naar al jullie avonturen in The States. Ik ga jullie zeker volgen hier. Heel leuk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!