el-en-yo-in-the-usa.reismee.nl

Rock and Roll

Onze muziekale vakantie brengt ons vandaag naar de Rock and Roll Music Hall of Fame in Cleveland. Een groot museum waar muziek en het ontstaan van Rock 'n Roll centraal staan. Leuk om te zien en ook weer leuk om zelf muziek te maken. Als we wilden mochten we zelfs met een band mee spelen of zingen.....aangezien het nog geen sluitingstijd was leek het ons beter om niet op dit aanbod in te gaan. Er zijn grenzen. In stilte (nouja....stil voor anderen,niet voor jezelf) kon je wel instrumenten bespelen.... conclusie: ik heb geen talent! In ieder geval niet voor de instrumenten die ik bespeeld heb!

Na het museum even snel naar Lake Erie gelopen....was in de buurt. Bijna weggewaaid!!! Op naar een natuurpark voor een echte wandeltocht. Via Tripadvisor had ik een park uitgekozen en het adres in onze TomTom gezet...... Weet je nog dat ik zei dat ze hier overal aan de weg aan het werken zijn? En dat je nooit iemand ziet? Nou.....vandaag dus wel....alle wegen naar en rondom het park waren afgesloten. Zelfs de Garmin kwam er niet uit.....en die heeft ons toch al via hele bijzondere wegen naar de juiste bestemming gebracht. Na een half uur zoeken hebben we de poging gestaakt..... lekker thee drinken bij Starbucks en iets vroeger dan gepland naar de Mall om te shoppen. Thuis heb je niks aan de dollars toch??. Gelukkig wilden ze onze dollars wel hebben daar dus de koffer komt weer vol mee terug.

Morgen nieuwe poging voor een wandeltocht. Ander park uitgezocht met tochten tot 20 miles.....nou....ben wel goed, maar niet gek. Ik hoop er nog even een paar mooie foto's te kunnen maken.

En dan is het tijd om aan de terugreis te gaan denken. Woensdag gaan er weer terug naar Chicago om de auto.....de hele fijne auto terug te brengen. Donderdag vliegen we weer terug naar Nederland. Ook wel weer fijn om in mijn eigen bed te kunnen slapen?. Maar nog héél even niet aan denken hoor!!! Het is pas maandag!

Tot de volgende keer xx

Ellen

Angela

Je bent alweer bezig bent terug gaan! Thuis weer nagenieten. Nu nog even een paar dagen het Amerika gevoel opzuigen en daarna de spaarpot weer vullen!! ?