el-en-yo-in-the-usa.reismee.nl

Dag 3......airport & Toto friends

Na een wederom te korte nacht vanmorgen begonnen met een ontbijt in een soort diner. Bageltje met thee en genieten van de omgeving. Kijken hoe een stad ontwaakt vind ik altijd leuk. Het is hier in ieder geval een stuk rustiger dan in NY.

Tijdens het ontbijt kregen we het berichtje dat onze Toto "vriendinnen"  in Chicago aangekomen waren dus die moesten we natuurlijk even gedag zeggen. Weg met de rust!

In de middag nog even de toerist uitgehangen en naar een prachtige fontein gelopen en natuurlijk nog even een laatste blik op Lake Michigan dat bijna pal tegenover het hotel ligt. Jammer van de dikke bewolking, de foto's worden er zo grijs van.

Om half 5 richting het theater voor het Toto concert. Voor ons begint het pas om 19u maar we konden mee rijden met onze nieuwe vrienden. Terwijl zij alvast de band aan het begroeten zijn liepen wij over de Magnificent Mile, dé winkelstraat van Chicago. Stiekem hebben we dan toch best veel van de stad gezien.

Morgen begint de echte roadtrip. Om 8u de auto ophalen en dan richting Michigan. Beetje spannend om hier echt zelf te gaan rijden. De rijstijl van de gemiddelde Amerikaan is nou niet bepaald rustig en gecontroleerd te noemen. Het woordje "geduld"  kennen ze in ieder geval niet ?. Ik gelukkig wel dus zal ik waarschijnlijk vaak de toeters om me heen horen......Ze doen maar. Better safe than sorry!!

Tot de volgende keer.

Ellen x