el-en-yo-in-the-usa.reismee.nl

Reisdag

Vandaag zijn we nog verder naar het zuiden van Amerika gereden. Eindbestemming Nashville. Nouja....we zitten in Brentwood, net iets buiten Nashville. De reis is perfect verlopen. Vanuit Indianapolis via Louisville (kentucky: dus weer een magneetje mama!)

Onderweg getankt en het de gasstation cashier even heeeeel lastig gemaakt. Eerst keurig betaald natuurlijk, maar bij de kassa hingen ja.....eigenlijk weten we nog niet wat het was maar op de verpakking stonden schaars geklede dames.... Dus wij vragen, waar is dat voor....arme jongen wist niet waar hij kijken moest.... ja eh....dat is eh.....tja...dus...so...im not sure...i mean.... ?????. Hij zal blij zijn geweest dat we weer gingen! For the record..... wij weten nog steeds niet wat het nu was hoor....de vraag was vrij serieus....nouja....

De rest van de reis hebben we ons gedragen hoor.....onderweg hier en daar wat vertraging maar niet echt noemenswaardig. Dus bij de laatste stop een grote cola gekocht....why not.....een kleine kost net zoveel als een hele liter (oké ik wist ook niet dat ik ZO veel zou krijgen).... maar als je zo'n beker leeg drinkt en je komt daarna in de file....... snaptuhet?? Lesson learned!!

Het hotel waar we nu verblijven is prima. Het ligt heel rustig in een vrij zakelijke omgeving. Veel kantoren en wat winkels en restaurants. Niet persé een gezellige omgeving maar prima om te slapen.

We zitten inmiddels weer in een andere tijdzone. Het verschil met Nederland is nu -7 uur.

Plan was om (eindelijk) bij fe Cheescake Factory te gaan eten.....komt uitgerekend vandaag de vice-president op bezoek in Brentwood! Alle wegen afgezet, weer files dus via via via zijn we in een lokaal restaurant terecht gekomen waar meer mensen zaten die geen kant op konden. Lekker gegeten en leuk om tussen de locals te zitten!

Morgen gaan we Nashville bezoeken! Ben heeeeeel benieuwd! Foto's en verhalen volgen!